Body Conditioning/ Stretching

bodycZapraszamy! na wyjątkowe zajęcia BODY CONDITIONING co piątki popołudnia w Naszej Szkole Tańca.

Chcesz się odstresować na początku tygodnia? Porozciągać? Poszerzyć możliwości swojego ciała? Przygotować się naprawdę do prawdziwego tańca?
To zajęcia dla Ciebie 🙂

Oprócz technik rozciągających, zajęcia będą zawierały takie elementy technik jak JOGA , BARRE AU SOL, STRETCHING czy PILATES .

Program dopasowany pod uczniów a nie z góry narzucone karkołomne ćwiczenia 🙂

Jeżeli irytuje Cię 10 minutowa rozgrzewka na Naszych zajęciach, to zobaczysz jak będziesz się czuł po godzinie ” oddychania tańcem”.
Pewno nie będziesz chciał przestać 😉

Program stworzony wieloletnim doświadczeniem nad lekcjami indywidualnymi pozwolił Nam opracować specjalny program ćwiczeń, po których każdy będzie się czuł lepiej i będzie „bardziej gotowy do tańca!”

Zapewniamy Cię, że będziesz chciał (a) więcej jak już raz zaczniesz ćwiczyć.
Na zajęciach z technik tanecznych nie zawsze jest czas odpowiednio przygotować twoje ciało do zajęć tanecznych. Tutaj jest czas dla Ciebie, na rozciąganie, ćwiczenia, relaksacje i wzmacnianie Twojego ciała.

Kiedy?

W każdy poniedziałek od 19.15 do 20.30 od 20.03 !!!

– cena 80 zł za 4 zajęcia 75 min, , zapisy telefonicznie lub emailowo

kontakt@discofoxpoznan.pl lub 729416049

Poniżej parę informacji źródłowych:

BARRE AU SOL

Ćwiczenia na podłodze, poszerzające zakres ruchomości stawów całego ciała i uaktywniające pracę mięśni przez ich wydłużenie. Bazuje na współczesnej wiedzy o anatomii i ćwiczeniach klasycznych. Zmiana pozycji stojącej na siedzącą i leżącą pozwala na odciążenie nóg, skuteczniejszą korektę i rozwój poszczególnych partii mięśni.

YOGA

Przede wszystkim to adaptacja Jogi przez Medycynę Zachodnią na potrzeby higieny fizycznej i ćwiczeń relaksacyjnych. UWAGA: ĆWICZENIA NIE MAJĄ CHARAKTERU RELIGIJNEGO- MEDYTACJI.
Wykorzystujemy proste ćwiczenia typu ” powitanie słońca”, ” kwiat lotosu” dla rozciągnięcia ciała i koncentracji uwagi. Również w celu relaksacji.

BODY CONDITIONING

Podstawowe ćwiczenia w celu poprawy budowy i postawy ciała, służące zarówno dla prawidłowego oddychania jak i przepływu krwi w tańcu. Ćwiczenia wzmacniające ciało, zapożyczone z lekkoatletyki sportowej, przystosowane do uprawiania sportu jakim jest taniec.

PILATES

system ćwiczeń fizycznych wymyślony na początku XX wieku przez Niemca Josefa Humbertusa Pilatesa, którego celem miało być rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. System pilates to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Według założeń Pilatesa, metoda ta przyczyniać się ma do: wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących.

Napisz do Nas lub wyślij swój numer telefonu - Oddzwonimy!

3 + 14 =